Historia marki RCS zaczęła się w roku 1991 w Jeleniej Górze, gdzie firma początkowo skupiała się na wdrożeniach systemów księgowych i sprzedaży sprzętu IT.
Aktualnie RCS to prężnie rozwijająca się agencja nieruchomości działająca na terenie Dolnego Śląska. Firma skupia się przede wszystkim na pośrednictwie oraz obrocie nieruchomościami.
Nasi pracownicy to wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim stażem, którzy sprawnie przeprowadzą Cię przez proces kupna lub sprzedaży nieruchomości.
Wieloletnia obecność na rynku, tysiące zadowolonych klientów i setki obsłużonych transakcji to nasz największy atut. Zaufaj fachowcom z doświadczeniem.
Jasne warunki współpracy i pełna przejrzystość całego procesu sprzedaży. Z nami dokonasz transakcji i dowiesz się, jak działamy, aby zadowolić naszych klientów.
Akt notarialny nabycia nieruchomości w drodze kupna, darowizny lub spadku,aktualny odpis z księgi wieczystej,zaświadczenie o zameldowaniu osób w lokalu, dokument o braku zadłużenia i braku zaległości z tytułu czynszu oraz opłat eksploatacyjnych.
Twoja współpraca z RCS rozpocznie się niezobowiązującym spotkaniem z lokalnym agentem, który przedyskutuje z Tobą cel jaki chcesz osiągnąć sprzedając nieruchomość oraz zada szczegółowe pytania dotyczące nieruchomości.
Opierając się na zebranych informacjach agent przedstawi szacunkową wycenę nieruchomości i wytłumaczy strategię promocji nieruchomości.
Następnie zajmiejmy się w Twoim imieniu pozycjonowaniem nieruchomości na rynku, wizytami potencjalnych kupujących oraz negocjacjami. Kiedy sprzedaż zostanie uzgodniona z kupującym, Twój agent wesprze we wszelkich formalnościach prawnych do skutecznego zamknięcia sprzedaży.
Zostaw swoje dane poniżej, a jeden z naszych doardców skontaktuje się z Tobą w celu omówienia sprawy.